Фірмовий стиль: у Смідинській громаді створили брендбук
На сайті Смідинської громади можна побачити колоритний брендбук: GUIDELINE, інструкцію з використання фірмового стилю.
Брендбук містить ключову інформацію: місію, культуру, цінності, а також візуальні матеріали, такі як логотип, шрифти, палітра кольорів. Про це написали на сторінці Центру культури, дозвілля, спорту та туризму села Смідин у фейсбуці.
Розробили брендбук для більшої пізнаваності Смідинської громади та «Смідинської капусти». Зокрема, розмістили інструкцію з використання логотипа («Смідинська громада − колиска Полісся», «Смідинська капуста − гастрономічна перлина Полісся»).
Брендбук створили в рамах проєкту за підтримки Українського культурного фонду «3D-подорож кулінарною гастрономічною спадщиною "Смідинська капуста"».
З брендбуком можна ознайомитися з посиланням.
Читайте також: На професійні дизайнерські послуги Смідинська сільська рада витратить 25 тисяч гривень.