Старовижівчан запрошують взяти шлюб через інтернет

22 Лютого 2018, 08:00
2756 Джерело: https://www.washingtonpost.com/

У Старовижівському ДРАЦСі працює веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану», на якому можна подати заяву на реєстрацію шлюбу та ряд інших послуг.

Це офіційний сервіс подачі заяв або звернень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, доступний усім користувачам мережі Інтернет.

Доступ до електронних послуг веб-порталу надається через особистий кабінет користувача, після реєстрації. Для того щоб зареєструватися на веб-порталі, необхідно зайти на головну сторінку за посиланням: http://dracs.minjust.gov.ua. Заповнити реєстраційну форму (логін, ПІБ, електронна адреса), отримати на електронну пошту тимчасовий пароль доступу, за допомогою якого зайти в особистий кабінет та почати користування.

Через веб-портал фізична особа до відділу державної реєстрації актів цивільного стану може подати:

  1.  Заяви щодо державної реєстрації актів цивільного cтану, заяви про повторну видачу свідоцтв та витягів з державного реєстру актів цивільного стану громадян, заяви про внесення змін, доповнень, про анулювання, про поновлення актового запису цивільного стану;
  2. Здійснити попередній запис на відвідування відділу ДРАЦС із зазначенням зручних дати і часу;
  3.  Отримати консультацію працівників відділу ДРАЦС щодо надісланих через веб-портал заяв або звернень;
  4. Здійснити необхідну оплату державного мита чи платних послуг;
  5. Відслідковувати стан заяв або звернення в особистому кабінеті.

Вищенаведені заяви повинні містити електронний цифровий підпис фізичної особи або бути підписаним під час її особистого звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану.

Подання до відділів ДРАЦС звернень щодо заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет не звільняє від необхідності особистого звернення користувача до відділу та подання ним документів, передбачених законодавством.

За результатами розгляду звернення щодо запису на прийом через веб-портал до особистого кабінету користувача надсилається повідомлення у якому зазначається прізвище, ім’я та по батькові, посада та контактний телефон особи, яка буде здійснювати прийом, а також дата та час прийому.

У разі направлення заяви щодо державної реєстрації шлюбу користувачу необхідно не пізніше трьох робочих днів після отримання повідомлення про результати її розгляду звернутися особисто до відділу державної реєстрації актів цивільного стану для підписання заяви.

Фізичні особи, які направили заяви з накладенням електронних цифрових підписів або звернення щодо їх формування, відповідають за достовірність зазначених відомостей, а також доданих до них відсканованих копій документів.

Ознайомитися з відео-інструкцією щодо користування веб-порталом «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» можна на веб-сайті Головного територіального управління юстиції у Волинській області за електронною адресою http://www.justvolyn.gov.ua/.

Коментар
Код блоку:
01/10/2022 П'ятниця
30.09.2022