АТ «Волиньгаз»: 180 тисяч клієнтів компанії користуються онлайн-сервісами

04 Лютого 2022, 16:02
Менеджер клієнтського простору 104.ua Оксана Ткачук Реклама 292
Менеджер клієнтського простору 104.ua Оксана Ткачук

У 2021 році електронними сервісами для передачі показань газового лічильника скористалися близько 180 тисяч клієнтів.

Онлайн-сервіси дозволяють зменшити соціальні контакти в умовах карантинних обмежень при оплаті комунальних послуг, контролювати стан рахунків і точність даних за спожитий газ. Про це Бізнес.Район повідомили в пресслужбі «Волиньгазу».

Особистий кабінет зареєстрували 101 430 споживачів газу, Viber – 71 128, а Telegram – 2 840 клієнтів.

У листопаді 2021 року єдиний сервіс для споживачів природного газу 104.ua оновив мобільний додаток: тепер користувачі мають змогу передавати показання, просто сфотографувавши лічильник газу.

«Ми приймаємо показання лічильників з 1 по 5 число щомісяця й постійно наголошуємо, що вносити інформацію слід вчасно та коректно. Дуже зручним є оновлений мобільний застосунок 104.ua. У ного інтегровано штучний інтелект і можна передати показання, просто сфотографувавши  лічильник», зазначає начальниця Волинського регіонального управління  104.ua Ольга Тимощук.

В оновленому додатку можна також дізнатися поточний баланс розрахунків за газ та послугу з розподілу, оплатити та переглянути історію платежів, відстежувати дані щомісячного споживання газу, переглянути базову інформацію особового рахунку та замовити дзвінок для консультації з оператором ГРМ або постачальником.

Щомісячна передача даних за спожитий газ відповідальність та обов’язок кожного споживача, роз’яснює Ольга Тимощук.

Відповіді на всі питання можна знайти в Кодексі газорозподільних систем, який затверджено Постановою НКРЕКП №2494 від 30 вересня 2015 року.

Читайте також: «Волиньгаз»: укладення договору на техобслуговування мереж – гарантія безпечного газоспоживання

 

 

Коментар
Код блоку:
11/08/2022 Четвер
11.08.2022
10.08.2022