Чат-бот Держпродспоживслужби: українці можуть скаржитись у мобільному додатку

02 Липня 2021, 08:00
Чат-бот Держпродспоживслужби: українці можуть скаржитись у мобільному додатку 569
Чат-бот Держпродспоживслужби: українці можуть скаржитись у мобільному додатку

Під час тестового періоду роботи чат-боту, який нещодавно запустила Держпродспоживслужба у додатку Telegram, отримали 72 звернення. Найбільша кількість питань стосувалася захисту прав споживачів.

Про це повідомили на Урядовому порталі.

З усієї кількості звернень 61 надійшло до департаменту захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами. Інші 11 питань належали до сфери безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини, а також дотримання санітарного законодавства та розслідування епідеміологічних спалахів.

«Чат-бот є лише одним кроком зі створення зручних автоматизованих сервісів для споживачів, над якими сьогодні працює Держпродспоживслужба. Наша мета – щоб кожен міг швидко та зручним для себе способом звернутися до нас і отримати необхідну інформацію або допомогу», – розповіла голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.

Питання, які підіймалися у зверненнях, стосувалися галузі торгівлі, проведення гарантійного ремонту, надання житлово-комунальних послуг, послуг з перевезення тощо.

Звернутися до Держпродспоживслужби можна за допомогою чат-боту у додатку Telegram за посиланням: @derzhspozhivsluzhba_bot.

Коментар
25/04/2024 Четвер
25.04.2024
24.04.2024